Mukadimah

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang...

Salam dihulur pembuka bicara,
Sirih dihulur tanda budaya,
Blog dirasmi sebagai pemudah cara,
Alat penghubung di alam maya.

Seantero Malaysia sudah tahu akan kewujudan dan keberkesanannya. Apakah dia? Itulah PB. Apa bendo pulak PB tu? PB tu sama dengan PREMIUM BEAUTIFUL. Sesiapa nak badan cantik macam Saloma zaman dulu-dulu kena la pakai PB ni.... Maka dengan itu, saya pun terjebak sekali dengan dunia blogging ni. Awat la kaitan blog dengan PB? Haaaa...ini yang saya nak cerita ni. Blog ni saya buat khas untuk mempromosikan business yang akan saya lancarkan tak lama lagi. Business PB la...



Orang kata PB tu mahal? Alah membeli menang memakai Kak Tipah oi.... Saya ni pemakai PB. Saya pakai 5 bulan dulu corset PB ni nak tengok keberkesanannya... memang berkesan....tak payah nak tahan lapar kalau nak diet....PB ni dah tolong bagi kenyang. Jadi nye kita makan apa yang perut kita perlu jek. Bila saya dah puas hati dengan PB ni...baru saya decide nak buat business. Aim saya memakai PB ni bukan saya nak turunkan berat badan tapi nak sihat, nak elak dari Kanser Payudara & Kanser Rahim jugak. Saya memang puas hati bila memakai PB ni...keyakinan pun bertambah. Anda bila lagi? Tunggu entry seterusnya ye, bila saya start business saya ni banyak cara pembayaran boleh dilakukan. Nak tau macam mana? Ikuti entry seterusnya.... Bila dah baca nanti dan berminat jadilah BUSINESS PARTNER saya yang pertama ye....sebab PB ni bukan je bagi badan cantik tapi boleh jana income 4-5 angka tau!!!

1 comments:

Syazzy (012-3336851) 25 May 2011 at 18:23  

Good job Mimi...yes, kena cuba pakai baru tau keberkesanannya...bukan sekadar cantik, tapi bleh menjana income. Yes, cepat2 grap the opportunities....niat murni utk bantu family & hubby tu adalah suci...insya-allah, tuhan akan bantu tunjukkan jalan...

http://syazzy01.blogspot.com/

Post a Comment