Dugaan Dalam Menjalankan Business

Apabila nak memulakan sesuatu, pastinya kita akan berhadapan dengan masalah. Baru nak start business tapi bila nak buat loan, tersekat pulak sebab nama di blakclist dek gara-gara credit card yang dah dilunaskan hutangnya dan di cancel. Tetapi disebabkan semasa mencancelkan kad tersebut, pada masa tu ada caj yang bank tak caj kat kad tu. Sudahnya, caj tu menjadi unpaid balance sampai la time nak buat loan ni baru tau...kita ada wanted account kat dalam list Bank Negara. Adoyai....ini macam pun ada ke. dah le outstanding balance tu RM270 jek...

Nak ikutkan memang saya marah. Marah dengan Bank tu! dah lah bila dah bayar ambik masa berhari-hari pulak nak clear balik nama kita. nak buat cam mana, sabar je lah. kalau sudah rezeki tak kan ke mana kan? asalkan kita tak berputus asa dan berusaha sedaya upaya. Mudah-mudahan lepas ni selesai la masalah ni dan dipermudahkan segalanya demi mencari rezeki lebih untuk keluargaku.

Business tak start lagi tapi wishlist dah berlambak!!! hahahahaha macam mana tu? tak pe...motivation tu! Mama buat ni demimu anakku, I want you to get the best of everything!

                                   Anak mama yang comel, Aryan....

0 comments:

Post a Comment