TESTIMONI SENDIRI (LACTO-LITE)

As'Salam uols...Sihat hari ini? Alhamdulillah sihat lah ye...kalau tak berapa nak sihat tu, rajin-rajin la makan ubat.

kali ini saya nak share pasal pengalaman saya makan Lacto-Lite. Apa Lacto-Lite tu ye? haaaa....tuan-tuan dan puan-puan sekalian boleh tengok entry saya sebelum ni pasal Lacto-Lite. Takpe, saya ringkaskan di sini:



Lacto-lite ni merupakan minuman Serbuk Yogurt Kultur Hidup dan Inulin yang menggabungkan kebaikan kultur hidup dan inulin bagi menjamin kesihatan sistem penghadaman (gastrousus) dan badan kita. Ia adalah sinbiotik yg menggabungkan kedua2 probiotik dan prebiotik, tidak mengandungin sebarang herba atau bahan kimia yang bersifat laksatif (julap) makanya, sama sekali takkan menyebabkan kekejangan perut mahupun cirit-birit.


Kebaikan Lacto Lite:
  • tahan terhadap asid perut dan garam hempedu
  • keupayaan hidup dan mengekalkan aktiviti walaupun ketika disimpan
  • kebolehan melekat pada sel usus dgn baik 
  • diiktirafkan oleh FDA sebagai GRAS (Generally Recognized as Safe) 
  • tidak mengandungi sebarang herba atau bahan kimia yg bersifat laksatif (julap) 
  • tidak akan menyebabkan kekejangan perut atau cirit-birit. 



Ok, itu penjelasan serba sedikit mengenai Lacto-Lite.

Saya memang menghadapi masalah sembelit sejak dari dulu lagi. Kalau hari tu saya terkurang minum air atau tersalah makan sedikit. Confirm hari tu saya akan sembelit. Duduk lah berjam-jam lah kat toilet tu. Kadang-kadang ulang alik ke toilet tapi hasil nye tak keluar-keluar lagi. Boleh kata habis office hour pun masalah sembelit saya tak setel lagi. Teruk kan?




Dan Alhamdulillah semenjak saya makan Lacto-Lite ni, masalah sembelit saya tiada lagi! Terus Hilang! Alhamdulillah.....syukur ke hadrat Allah. Akhirnya saya menemui penyelesaian masalah Sembelit saya. Dan ada yang lagi best, SPARE TAYAR pun kurang! Ini hasil daripada minum Lacto-Lite & pemakaian korset Premium Beautiful dengan konsisten. Seminggu kurang 1 inci babe!! 4 minggu dah berapa inci? haaa... itu saya tak diet tau!!! Kalau saya diet dan jaga makan betul-betul...confirm lagi hebat!


Saya just nak share testimoni saya dengan Lacto-Lite ni. So far memang berkesan dengan saya! Kalau anda nak cuba sekarang ada promotion - dengan setiap 3 kotak Lacto Lite dpt free 1 shaker (satu kotak Lacto-Lite berharga RM158 & setiap kotak mengandungi 25 sachet)


Setiap pembelian korset Premium Beautiful dengan saya juga akan menerima 5 sachet Lacto-Lite FREE!
Call me now 0132784313

0 comments:

Post a Comment